Kundundersökningen genomfördes under hösten i form av telefonintervjuer och resultaten från undersökningen visar starkt på att det vi gör uppskattas hos våra kunder.
Den främsta effekten som framkom var att de flesta av kunderna fått en annan förståelse för styrning och uppföljning. De som också arbetat med den framtagna styrningen och uppföljningen under en längre period säger sig också ha ett förändrat beteende och agerande i den önskade riktningen.
Jämfört med föregående kundundersökning så har vi blivit bättre på alla punkter men vi kan såklart förbättra oss ännu mer. Resultatet av kundundersökningen är en bra grund för vår egna utveckling inför framtida projekt. Man kan alltid bli ännu bättre helt enkelt!
Men det vi framför allt tar med oss är att de vi jobbat tillsammans med har varit extremt nöjda med oss som samarbetspartner vilket vi såklart tycker är superkul och uppskattar otroligt mycket!
Med detta inlägg vill vi också passa på att tacka alla som tog er tid och deltog i undersökningen, det har varit mycket kul att arbeta mer er under året!