Blogginlägg // Övrigt

Kundundersökning

för 4 år sedan

Av The Information Company

Läs vidare ↓

Vi har nyligen genomfört en kundundersökning bland våra kunder som vi arbetat med under det senaste året. Syftet med undersökningen var att undersöka nöjdheten hos våra kunder utifrån det arbete vi gjorde tillsammans och leveransen som vi på The Information Company ansvarat för.

Kundundersökningen genomfördes under hösten i form av telefonintervjuer och resultaten från undersökningen visar starkt på att det vi gör uppskattas hos våra kunder.

Den främsta effekten som framkom var att de flesta av kunderna fått en annan förståelse för styrning och uppföljning. De som också arbetat med den framtagna styrningen och uppföljningen under en längre period säger sig också ha ett förändrat beteende och agerande i den önskade riktningen.

Jämfört med föregående kundundersökning så har vi blivit bättre på alla punkter men vi kan såklart förbättra oss ännu mer. Resultatet av kundundersökningen är en bra grund för vår egna utveckling inför framtida projekt. Man kan alltid bli ännu bättre helt enkelt!

Men det vi framför allt tar med oss är att de vi jobbat tillsammans med har varit extremt nöjda med oss som samarbetspartner vilket vi såklart tycker är superkul och uppskattar otroligt mycket!

Med detta inlägg vill vi också passa på att tacka alla som tog er tid och deltog i undersökningen, det har varit mycket kul att arbeta mer er under året!

Relaterade inlägg

Blogginlägg

Utan motivation når vi aldrig vår fulla potential

Högre effektivitet är något som jag tror många eftersträvar hos sig själva eller inom de organisationer där vi är verksamma. Vi vill åstadkomma så myc…

för 3 år sedan

Av Albin Thureson

Läs mer »

Blogginlägg

Frukost + Best Practice = 5 november

Hemligheterna bakom en framgångsrik målstyrning – Thomas Ekman, VD på Tele2, delar med sig av sina erfarenheter…

för 5 år sedan

Av johannesingerby

Läs mer »

Behöver du hjälp?